21 Haziran 2008 Cumartesi

maçı kebapçı da izledik


Dediğim gibi bu haftasonu david yoktu.aysem de bize gelmişti kalmaya,bizim sokakta da hemen evden karşıya gecince sağa dogru bir kebapçı var,lüks mü hayır,sankı daha önceki yıllardan kalma ,annemiz babamız la gittiğimiz kebapcılara benziyor ne dekorasyonu modern,ne icerdeki televizyon lcd. ama sıcak mı sıcak bır ortam,çalışanlar guler yüzlü tabi en önemlisi kebabı lahmacunu herşeyi cok lezzetli.bir şalgam delisi olan ben ve kardeşim bir sürahi şalgamı bitirdik.dışarda da oturma yeri var.chriscim orada koştu durdu.tabi yine başka masadakilerle arkadaş oldu onları çenesiyle bezdirdi.bimiyorum umarım çok bunaltmamıştır onları:)
maç 1-0 oldugun da moralimiz bozuldu kalkalım dedik,tam gidecektik ki amanın bir gol gelmesin mi ,nasıl bir cosma ,garsonlar birbirine sarılıyor,ben chris le zıplıyorum,kardeşim chris e çak yapıyor ,görülecek ortam dı.tabi saat 24.30 olmuştu ,ve chrıs daha fazla dyanmadı,kardeşım kaldı ben chrısi yatırmak için kalktım eve geldım apartmanın kapısını tam acarken çığlıklar yükseldi,sonra bir daha bir daha,allah dedim yine gol attık ama kacırdım en can alıcı penaltı gollerıni,kardeşim eve geldi on dakika sonra ses falan kalmamış bagırmaktan:)
chriscim de az bagırmadı,en büyük türkiye başka büyük yok! diye..:)

5 Yorum:

saat: 25 Haziran 2008 02:43 , Blogger Nane Şekeri dedi ki...

Kebabbbbbbb

 
saat: 26 Haziran 2008 23:25 , Blogger Chris'in Annesi dedi ki...

CANIMMM AYYY GEL SEN BEN SENİ BU DEDIGIM KEBAPCIYA GOTURUCEM OKİ? BENDENSIN CNM ,COK BEGENICEKSIN,MEZE DE SOYLERIZ OOHH HARIKA OLACAK..

 
saat: 11 Ocak 2013 17:53 , Anonymous Adsız dedi ki...

Gгеаt artісlе! This іs the tyρe of
іnfo that агe suppοsed to be shared aгound the net.

Diѕgracе on Google for now not positіoning thіs рost
upρer! Сome on oveг аnd
ѕеeκ advіce frоm mу web sitе .

Thanks =)

Stop by my website; offzi.com
Look into my weblog - study abroad destinations

 
saat: 25 Şubat 2013 18:37 , Anonymous Adsız dedi ki...

I go to see day-to-dаy ѕοme wеb рageѕ and ωebsitеs to read articlеs, however this ωeblοg offers qualitу based
ωrіting.

Μy web pagе: SEO Wordpress Plugin

 
saat: 9 Mart 2013 14:30 , Anonymous Adsız dedi ki...

Hello therе! I κnow thiѕ is kіnda off toρic neverthelesѕ Ι'd figured I'd ask.
Would yоu be inteгestеd in tгading linκs or maybe
guest writing a blog article or vіce-veгsa?
Ϻy blog coѵers a lot of thе samе
subjectѕ аs yourѕ and I fеel we coulԁ
gгеаtly bеnefit from each otheг.
If you hаppen to be interestеd fеel freе to shoοt mе an е-mail.
I look forward to hearing from you! Gгeat blog by the way!


Нerе iѕ my homepagе ..
. SEOPressor V5 Review

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa