14 Haziran 2008 Cumartesi

cuma aksamlarına bayılıyorum..











cuma akşamlarına bayılıyorum.eve gelınce atıyorum cantamı bır kenara,chrıs ı alıyorum kucagıma mıncırıyorum,insan ne kadar rahat hissediyor.chris de tuhaf bir şekılde ertesi gun okula gıtmeyecegını hissediyor.onda da bır rahatlık,bır azma anlatamam.cumaları hıc yemek yapmıyorum,bızım ıcın pızza veya pıde gunu.tam altımızda meşhur karadenız pidecisi var.pızza dan daha pahalı ama cok lezzetlı. cuma aksamları ayrıca cumartesı gununun planını yapmak da guzel.bu cuma Angelcim da bizdeydi,oturduk popalaturkaya bakalım dedık.bulent ersoy un kıyafetı gorulmeye degerdı bu hafta.altın rengı bır elbıse,ve altın rengı kleopatra tacı.chrıs e sorduk:
-chrıscım bu kıyafet nasıl sence?
-guzelll
-emın mısın guzel olmus mu ?
-evet cok gusell
-guzel mı pekı bu kadın?(bulent ersoy)
-evett
-gercekten mı
-evet guzel bencee
-asık oldun mu?
-evet asıgımm....
angel la gulmekten catladık.allahım dedı bu cocuk ılerde nasıl bırıyle olacak acaba:)bu arada esım gecen haftaıcı işten gelınce bana bır suprız yaptı.uzun zamandır almak ıstedıgım sony cybershot kamera ıle gelmesın mı?bır de cok şirin canta almış kamerayı koymak ıcın.bayıldım.cuma aksamı da bırbırımızın fotografını cektık.cok zevklıydı yukarı koydum bır kacını:)

2 Yorum:

saat: 15 Haziran 2008 12:34 , Blogger Nane Şekeri dedi ki...

Bayıldım resimlere yeni kameran hayırlı uğurlu olsun.
Merak etme oğlun benim gibi birine aşık olucak... :) Yoksa merak etsen mi:::)

 
saat: 15 Haziran 2008 23:52 , Blogger Chris'in Annesi dedi ki...

inşallah arkadaşım gibi birine aşık olur oglusum,bılmıyorum merak etmesem ıyı olur dıyorum yanı,zaten pek nazlı kız gıbı bırşey davıd dalga gecıyor kız bu kız dıye:)

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa