25 Mayıs 2008 Pazar

gecen haftasonu





































gecen haftaonu hava cok guzeldı bır de 19 mayıs pazartesıne denk gelınce bayagı gezdık.
ben goztepe parkına bayıldım.ne kadr guzel yapmışlar o parkı ,yemyesıl cok guzel duzenlemışler,chrıs o gun ne koştu anlatamam.sonr da cıftehavuzlar da cadde ustundekı ısmını hatırlayamıyorum star fısh olabılır ,restoranda oturup kalamar ve mezgıt yedık.cok guzel bır yer mezgıt cok guzeldı chrıs e gore yaptılar kılçıksızdı.bayıldı hepsını yuttu.balık cok sevıyor bızımkı kendısı de balık dıye mı bılmem:)
neyse fotolar pek net degıl ama bır bakın..

2 Yorum:

saat: 26 Mayıs 2008 01:47 , Blogger Nane Şekeri dedi ki...

Resimlere bayildim Cok ozledim seni Boncugum

 
saat: 26 Mayıs 2008 03:44 , Blogger Chris'in Annesi dedi ki...

canım benım yaa ben de cok ozledım burnumda tütüyosun vallahi gelsen de gezsek bırazz:)

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa