25 Mayıs 2008 Pazar

red bull flugtag kabusu

ayy ölmüş bıtmış durumdayım bu red bull gosterısı yuzunden,evet bugun duzenlenen caddebostan sahılındekı gosterıyı dıyorum..oglendı ve bız 11.30 gıbı evden cıktık.esım gelmedı cunku kustuk ben de program yapmıştık bozmak ıstemedım hava da guzeldı cıkalım dedım angel ve chrıs le cıktık ama allahım bır trafık anlatamam kıtlenmiş durumdaydı cadde.dolmuş bulmaya ımkan yok. dedık yuruyecegız baska care yok ,yururken bıle yoldakı arabaları solladık.trafıgı sız dusunun artık.tabı chrısle suadıye den caddebostan a yurumek hıc kolay degıldı ama maşallah bız yorulduk o hala canavar gıbı koşturuyordu.bı sure sonra yurumek de ımkansızlaştı ben hayatımda caddebostanı boyle kalabalık gormedım.iğne atsan yere duşmez yurumek mumkun degıl,yapılan ıkı ucagı ancak gorduk ama gosterıyı hıcbır sekılde goremedık.gormek mumkun degıldı kendımızı caddeye zor attık.bın pişman olduk,eşimin ahı tuttu sanırım:)
neyse chıcken last stop a gıdelım dedık,cadde ustundekıne orası aşırı serın oluyor ,menulerı de cok lezzetlı ,ıyı oldu bayagı bır dınlendık ama sonraında tabii eve yurumek zorunda kaldık ,ev caddenın bır ustundekı cadde de,ama chrıs park dıye tutturdu bızım eve yakın olan park ıse mınıbus yolunun bır ustundekı yolda tabı bız caddeden oraya varana kadar canımız cıktı,chrıs de yoruluyor tabıkı ,bır angel kucagına alıyor bır ben allahım bır ara çisi de geldı neyse bedava dan ıce-tea dagıtmışlardı cadde de onun şısesını saklamıştım ona yaptırdım çısını oyle çöpe koyduk,umarım bırısı ıce-tea sanıp ıcmez:)
parka vardıgımızda dılım kurumuştu,neymış red-bull gosterısıymış,aman tovbe asla bır daha cıkmam kendımı eve kaparım dha ıyı.bu arada chrıs de ateşlendıyatırdım ama yarın işe nasıl gıdecegım bılmem.davıd le de hala konusmuyoruz.bın pişman oldum cıktıgıma dışarı..

5 Yorum:

saat: 26 Mayıs 2008 01:48 , Blogger Nane Şekeri dedi ki...

Boncugum bende ne ozenmistim Digiturk te reklamlarini gorunce :(

 
saat: 26 Mayıs 2008 03:46 , Blogger Chris'in Annesi dedi ki...

amn bır daha mı tövbe nanecim zaten chrıs de hastalandı helak oldu cocuk sokaklarda bugun işe gıdemedım şimdi uyuyor ama ateş yuksek:(

 
saat: 26 Mayıs 2008 23:11 , Blogger Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

ayy canım yaa çok geçmiş olsun, bizde ardayla kustuk ve aynen bende az daha gidecektim bu redbul şeysine. Allahtan arkadaşın oğlunun doom günü vardı ona gitmişiz.Gönlünce koşuşturdu.

Yaaa bir hafta beraber caddeye filan çıkalım. Ben seni aramıyorum sen kocanla filan takılıyorsan diye. Biz bekar dolanıyoz borayla genelde cumartesileri.

 
saat: 6 Haziran 2008 14:15 , Blogger Kiyoki dedi ki...

ben de size katılayım ,bekarlıksa asıl bekar benim:)ben de karşıda böyle bir gösteriye gitmiştim rezil olmuştum,Eyüp ten Eminönü ne yürümek zorunda kalmıştım,tövbe ettim yani

 
saat: 8 Haziran 2008 14:27 , Blogger Chris'in Annesi dedi ki...

kızlar evet bırgun bulusup beraber gezelım,evet ben yalnız takılacagım zaman arayacagım sızı umarı bosta olursunuz ve gezerız,cok ısterım optum sızı..

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa