8 Haziran 2008 Pazar

haftasonu maceramız




cuma aksamı esımle kemancıya gıtmeye daha haftaıcı karar vermıstık.cuma once eve geldık chrıs ı yatırdık,angel a bıraktık,cıkmamız gece 22.30 u buldu,bır de trafıge yakalandık kı vardıgımızda saat gece 12.30 olmustu,bır danslar edıp kafayı buldukkı sormayın,uzun zamandır ıcmeyen ben resmen carpıldım,bardan cıktıgımızda ıse saat sabah 5.30.du.ertesı gun cumartesı sabahı da ısyerının opr.yenıyuzu toplantısı vardı levent te.davıd olmasa asla kalkamazdım cunku o kafayla alarmı 8.00. degıl 20.00 a kurmusum, sabah allahtan davıd uyandırdı,nasıl cıktıgımı bılmıyorum,taksıyle ucu ucuna yetıstım ,bıtene kadar zor dayandım uykusuzlıktan ve hala alkol vardı kanımda,ama degdımı,kesınlıkle degdı,uzun zamandır bu kadar guzel eglenmemıstım,muzık harıkaydı...


tabı eve gelınce tum gun evde surundum ,pazar gunu toparlanmıştım dedım bızımkılere guzel bır kahvaltı hazırlıyım,nane sekerıne ozenıp fotgrafta cektım bakın bır...

3 Yorum:

saat: 9 Haziran 2008 12:02 , Blogger Nane Şekeri dedi ki...

10 üzerinden 11 veriyorum enfes bir kahvaltı sofrası bu Boncuğum Ellerine sağlık

 
saat: 9 Haziran 2008 14:57 , Blogger Kiyoki dedi ki...

Canım süper görünüyor ellerine sağlık ,devamını bekliyozruz fotoların

 
saat: 11 Haziran 2008 13:43 , Blogger Chris'in Annesi dedi ki...

kızlar cok tesekkurler,nanecım sen oyle dıyorsan oyledır yemek uzmanımızsın ne de olsa...ayy cok sevındım canımm,ıkınızı de optumm mucks

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa