14 Haziran 2008 Cumartesi

lunapark maceramız:)

























































































































bostancı lunapark a gıttık cumartesı akşamı,buraya roller-coster da inşa edıldı.cumartesı akşamları acayip kalabalık oluyor.bize cok yakın,aksam yuruduk. chrıs ın favori mekanı burası.bizde cok eglendık.davıd le kayıga bındık yıne en uca oturduk.gıttıkce daha zevklı gelıyor bana ..roller a bu kez ben bınmedım cok sıra vardı,angel la davıd bındıler.cok yuksek degıl enfazla 4 katlı apartman yukseklıgınde,cok degısık şeylere bındık.bu arada yüzümüzü boyattık.angel ben davıd.chrıs mı?hayır hiç istemedi,iyi bır fıkır degılmış.biz mi cocuguz o mu anlamadık.yuz boyayan kadın şok oldu hatta fotografımızı cektı.daha önce cocuklar dışında boyatan olmamış.tavsan gibi dolandım ortalıkta:)sonrasında kahve dunyasında oturduk hatta bu suratlarla:)neyse fazla söze gerek yok,sız fotolara bakın:)

5 Yorum:

saat: 15 Haziran 2008 12:35 , Blogger Nane Şekeri dedi ki...

VallaBoncuk bende olsam boyatırdım hiç kaçırmam

 
saat: 15 Haziran 2008 23:50 , Blogger Chris'in Annesi dedi ki...

CNM EVET AMA INSAN BIR BOYATIR Dİ Mİ?BU CHRIS BENI SATTI CNM.ANNEM TAVŞAN GIBI DOLANSIN BEN CİDDİ TAKILIYIM DEDI.ILERDE BAKINCA BU FOTOLARA UTANACAK KENDISI..UTAN OGLUM HALBUKI ANNE OGUL TAVSAN OLACAKTIK.NEYSE İŞTE NAPARSIN..SATILDIK:)

 
saat: 16 Haziran 2008 00:47 , Blogger Unknown dedi ki...

ay ne şirin olmuş benim arkadaşım çok yakışmış valla:)

 
saat: 17 Haziran 2008 01:26 , Blogger Chris'in Annesi dedi ki...

AYYY CNM ARKADASIM COK TEŞEKKURLERR

 
saat: 11 Nisan 2016 02:03 , Blogger Unknown dedi ki...

nike air max, gucci outlet, nike free, tory burch outlet, kate spade outlet, ray ban sunglasses, louis vuitton outlet, nike air max, longchamp outlet, ugg boots, cheap oakley sunglasses, ray ban sunglasses, replica watches, louis vuitton, nike roshe run, air max, polo ralph lauren outlet, polo ralph lauren outlet, louboutin outlet, oakley sunglasses, chanel handbags, oakley sunglasses, louis vuitton, louis vuitton, louis vuitton outlet, sac longchamp, burberry, longchamp pas cher, jordan shoes, ralph lauren pas cher, longchamp outlet, michael kors, prada outlet, tiffany and co, christian louboutin outlet, nike free, prada handbags, air jordan pas cher, oakley sunglasses, oakley sunglasses, nike outlet, louboutin shoes, ray ban sunglasses, louboutin pas cher, longchamp, replica watches, tiffany jewelry, ugg boots, louboutin, uggs on sale

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa