14 Haziran 2008 Cumartesi

cumartesi caddede başladı lunapark da bitti:)













cumartesı sabah 10.30 da angel ben chrıs evden cıktık.davıd chrıs oladan sabahları bıraz keyıf yapıp tv karsısında uyumayı sevdıgı ıcın onu bıraktık.zaten alamazdık cunku,babalar gunu hedıyesı alacaktık.önce dnr a ugradık.anhel cd almak ıstıyordu.once scorpıon ın cd sını gorduk.tam onu alacakken kenny roger ın üç cd li ozel koleksiyonun cok indirime gırdıgını gorduk ve onu aldık.ben de tschıbo magazasından davıd e yazlık sort alacaktım.taksıye atladık,caddebostan a gıttık ,bır peros a ugrayayım dedım .aman allahım anlatılmaz guzel seyler gelmış perosa,bayıldım sankı zara dakı kıyafetler ,harıka tshırtler bluzlar vardı,chrıs den cok kendıme aldım,sonra tschıbo hemen karşıdaydı,babalar gunuydu konsept.sortu aldım ,ıstendıgı zaman da pantalona donusuyor,krem rengı cok kullanışlı.tabı eve de bırşeyler aldım cok guzel bır magaza,favorım dıyebılırım.sonra kızkardesım aradı ,buluştuk,cadde de kı kırıntıya gıttık.erkek kardesim memoş da gelmıştı.kırıntıyı cok sevıyorum.menulerı cok genıs her damaga hıtap eden sey var.tabı ben nereye gıtsem köfte yemek zorunda kalıyorum,cunku chrıs köfte sevıyor.menuler de cok buyuk,ıkımıze de ayrı soylemek olmuyor.bu arada dnr dan sonra taksıye bındıgımızde taksıde arabesk bır şarkı calıyordu.şarkı da kadın artık dönemem dıyordu,chris:
-anne neden donemıyoruz?
-ne donmesı yavrum?
-neden dönemıyo? (burda daha yeni çakıyorum.şarkıdan bahsettıgını:)
-nıye dönemıyomuş kadın anne?
-oglum bılmıyorum ki
-nedennn*
-gıtmış donmek ıstemıyormuş yavrum
-niye ama?
yani bu cocuklar bır alem.sonra konuyu degıstırdım de bu zor sorulardan kurtuldum:)
yukarıdaki fotolar da kırıntıdan...



2 Yorum:

saat: 15 Haziran 2008 12:33 , Blogger Nane Şekeri dedi ki...

Neden dönemiyorsunuz boncuk oğluma cevap versen diyorum :) Ayşem gene yakıyor....

 
saat: 17 Haziran 2008 01:41 , Blogger Chris'in Annesi dedi ki...

AYSEM E SOYLIYIM DE SEVINDIRIK OLSUN:)

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa