21 Haziran 2008 Cumartesi

david i yolcu ettik ama gezmeler bitmedi:)


Aşkimi yolcu ettik bu hafta perşembe günü,5-6 günlüğüne hong kong a gitti kendisi.nispet yapmayı da ihmal etmedi neymiş görmediği ülkelere bir yenisi daha eklenmişmiş.ben tüm ülkeleri gördü sanıyordum:)yakında bir grönland kalacak,kendisi 33 ülke görmüş oluyor son yolculugu ile beraber.ben mi hihihi sıfır tabiki ..bu yaz şeytanın bacagını kırdım yalnız galıba ,10 senelik amerikan vizesi aldım .gidecegiz gibi görünüyor ama ben yine de ümitlenmiyorum.arkadaşlarım bilirler ne kadar kısmetli oldugumu bu konu da.hayırlısı dıyorum geciyorum.
bu cumartesi işyerinde bir günlük eğitimim vardı maalesef.haftasonu da calısan ınsanlara bir kez daha acıdım bu hafta.zaten türkiye şampiyonlugu sebebiyle gec yatmıştık.kardeşim ertesi gün ben eğitimdeyken chris e bakmak için ben de kaldı allahtan.bir de cumartesi temizlikçi gelecekti bize,o yüzden de iyi oldu biraz.neyseki eğitimden yine bir arkadaşım arabayla bıraktı da daha erken dondum yoksa saat altıdan önce servis konmamıştı.gelmem yedibucugu bulurdu heralde servıse bınseydım.
Ben 17.30 gıbı evdeydim.temızlıkcı ise çoktann cıkmıştı.peki herşeyi yapmış mı hayır tabiki.üst kattaki küçük banyo ya hiç dokunulmamış,teras sanki yokmuş gibi hiç yıkanmamışki,teras ın kirliliğini görmemek için kör olmak lazım.kargalar her sabah buldukları cevizleri,çöplerdeki kemikleri kırmak için bizim terası kullanıyorlar:)pat pat çat her sabah bir ses.önceleri korktum bayagı,bu ses ne üst kata birisi mi girdi diye.megerse kargalarmıs,hadi cevizi anladım ama koca koca kemikler çöpten alınıyor pat pat havadan terasa bırakılıyor,parcalanıyor.yani terası es geçmeyi tercih etmiş bizim temizlikçi ama 70 ytl yi almayı bıldı.insanların tek düşündüğü paramı alayım da gideyım oldu bu zamanlarda.arkasından bir dolu söylendım.
neyse Ayşem le dedik yorgun da olsak eve kapanmayalım kendımızı caddeye atalım.bu aralar pek bir gezenti oldum.sürekli caddedeyim.aksamları daha güzel oluyor cadde.kalabalık herkes kendini dışarı atmış,bir yerde canlı müzik başka yerde farklı bir etkinlik.sürekli değişen yaşayan bir yer bagdat cadde.biz de zara yı gezdık,bayagı bir yürüdük,chris in pusetını de aldık bu kez ki yorulunca huysuzlanmasın dıye.sonra iş yerinden sevgili Gülperi kızı ayperi ve oglu emircan la karşılaşmayalım mı?ohhh davidcim çatla patla,sen hong kong u gördün ama ben de ayperiyi gördümm.david ayperiye tapar,uzun zamandır sayıklıyordu ayperi ayperi diye..dolaştık beraber.bir de david gıcık olsun diye fotograf da cektım:)bu arada emirhan tan yemelik vallahi çitir çitir.kendisi tepem de topladıgım sacımdan korktu biraz huysuzlandı ama olsun.ben ona tapıyorummm..

4 Yorum:

saat: 25 Haziran 2008 00:50 , Blogger Unknown dedi ki...

BU YAZ ARKADAŞIM KESİN GİDİP GÜZEL GÜZEL GEZİCEK :)

 
saat: 25 Haziran 2008 01:15 , Blogger Chris'in Annesi dedi ki...

evet cnm ınsallah bir aksılık olmazsa gezıcem:)

 
saat: 25 Haziran 2008 02:43 , Blogger Nane Şekeri dedi ki...

Dua ediyorum kizim kesin gideceksin :) Bu arada bana da mi nispet yapiyorsunuz. Hem cadde hem en sevdigim arkadas Gulperi. En onemlisi sen Boncugummm burnumun diregi sizladi valla

 
saat: 26 Haziran 2008 23:12 , Blogger Chris'in Annesi dedi ki...

ayy canım hic sana nispet yaparmıyım,tum nispetim davıd e idii.burnumda tütüyosun,burda olsan da gezsek caddenin altını üstüne getirsek,sensiz o kadar zevkli degıl nanecimm yaa...cok özledım gel artıkk..

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa