16 Mart 2009 Pazartesi

iyiki doğdun oğluşum xxxx

oğluşum iyiki seni dogurmuşum bak ne kadar büyüdün 4 yasındasın,kolay olmadı seni büyütmek ama su an sana baktıgımda içim mutlulukla doluyor,iyiki de varsın dıyorum.benım küçük arkadasım,sen benim için dünyadaki en degerli şeysin ..bunu sakın unutma,yarın okulda pastan kesılıcek ,yanında olmak isterdim ama maalesef izin alamadım işden,üzülme evde de kutlıycaz baban gelınce ,hem şimdi o sana cok güzel hedıyeler getırıyordur yıne:)
cok uzun bir ömrün olur umarım oglusum ve hep iyi insanlarla karşılaşırsın umarım,seni çok seviyorum oğlum,bır gun kocaman bır delıkanlı olup bu satırları okuman dılegıyle..annen...

3 Yorum:

saat: 18 Mart 2009 01:50 , Anonymous Adsız dedi ki...

CNM . BENCE DE İYİ Kİ DOĞURMUŞSUN.
HAYATTAKİ EN GÜZEL ŞEY OLSA GEREK .
BİR TANE DAHA YAP... GÜZEL BİR KIZIN OLSUN İNŞALLAH KAAN CHRIS E KARDEŞ.
NİCE SENELERE ....
TÜM AİLE BİRLİKTE....
TUBİİ

 
saat: 18 Mart 2009 02:12 , Blogger Unknown dedi ki...

Canım Allah bağışlasın.Büyüdüde kocaman oldu maşallah. Daha küçücük hali gözümün önünde:))
ve emzikle beni öpme denemeleri:)))) birlikte çook mutlu ve güzel bir ömür geçirmeniz dileğiyle.

 
saat: 18 Mart 2009 02:38 , Blogger Chris'in Annesi dedi ki...

EVET TUBICIM YA DARISI BASINA ,SENIN DE JUNIOR CIM BIR AN ONCE BEKLIYORUM GUZEL HABERLERI,BILMEZ MIYIM EMZIKLE BILE OPMEYE CALISIYODU,SECKIN DEN ONCE CHRIS VARDI YANI PINAR LTF UNUTMAYALIM:)

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa