25 Temmuz 2008 Cuma

SONUNDA GELIYORUM ABD ,BEKLE BENİİ

evet,işte sonunda o an geldi,4 seneden sonra ABD ye gidiyorum sonunda.
bugun sabah saat 11 de ,onbir saat chıcagoya ucacak,oradan üç saat tulsa ya ucacak,5 gun tulsada otelde kaldıktan sonra kiraladıgımız jiple ,texas ,dallas ve charleston a gıdecek,charleston dan 8 agustosda donecegız.bu benım ılk yurtdışı seyahatım,hem o yuzden heyecanlıyım,hem de abd yi gorecegım,davıd ın aılesı ıle tanısacagım ıcın.
iki hafta sonra birbirinden farklı maceralarla donmek dılegıyle...herkesi opuyorum cok...

3 Yorum:

saat: 5 Ağustos 2008 01:31 , Blogger Unknown dedi ki...

CANIM ARKADAŞIM İNŞALLAH HERŞEY GÖNLÜNCE OLUR ÇOK GÜZEL Bİ TATİL GEÇİRİRSİN.BU ARADA NİKAHTAN NE GÜZEL KARELER YAKALAMIŞSIN RESİMLERİ ÇOK BEĞENDİM.ÖZELLİKLE DANS EDERKENKİ FOTOĞRAFI.BU ARADA SENİDE ÇOK ÖZLEDİM DÖNMENİ İPLE ÇEKİYORUM:)

 
saat: 5 Ağustos 2008 07:17 , Blogger Chris'in Annesi dedi ki...

cnm seni cok ozledim ben de cuma sabah yola cikacagiz insallah,fotolari begendigine cok sevindim cnm.opuyorum tatlis herkese cok selam cnm

 
saat: 5 Ağustos 2008 07:32 , Blogger Nane Şekeri dedi ki...

Bir tanem Amerika fethini bekliyorum sonunda seytanin bacagini kirmissin :)
Cook optum seneye de Hollandaya bekliyorum :)

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa