20 Şubat 2009 Cuma

sevgililer günü-kardeşimin sergisi




Yine merhaba,
Evet cok ara verdım bılıyorum,arkadaşlarım sitem ettiler çok,haklılar,bir türlü oturup yazamadım nedense,öyle bir dönem gecirdim sanırım,sıkıcı geldi,elim gitmedi,facebook,myspace derken kolaya alıştım:)
Ama şimdi yine yazmak istiyorum,umarım devam ederim bir süre,tabi bu zamanda cok sey oldu ama ben son ay da yaptıklarımı yazacagım ancak.
İlk olarak kendime myspace sayfası yaptım,yaptıgım bestelerimi oraya koydum,adresimi yayınlayacagım oradan dınleyebılırsınız.Bu aralar ailecek faaliyet halindeyiz.Kardeşimde tıgdan bebek örüyordu onları facebook a koymuştu,bir galeri sahibi cok begenmiş nişantaşında -kırmızı sanat galerisinde 28 subata kadar sergileniyor bebekleri,öyle güzeller ki,şimdi kendisine web sayfası tasarlıyor,bitsin adresi koyacagım oradan daha rahat görebılırsınız.
Sevgililer gunun da David yurtdışından dönmüştü,sabah kapı çalındı bir baktım,çiçek ısmarlamış megerse kapıda bır cocuk,vazo içinde güller getirmiş cok hoşuma gitti.Daha sonra da hep beraber nişantaşına gittik kardeşimin sergisini gezdık ve David bize Nişantaşı Kırıntı da yemek ısmarladı,yemegin yanında da tekılalı içkilerimizi-aysem çilekli margarita ben red woman adlı votka tekılalı bır içki içince-bardaklar anormal büyüktü-ikimizde kafayı bulduk,cok komıktık,sürekli kıkır kıkır gülme krizine girdık.
Yalnız aşırı soguk bir gündü ,galeriyi bulamadı kardeşım yerını karıştırdı yagmurun altında donduk,hatta sulu kar yagıyordu sanırım,chris iyi hastalanmadı dıyorum ...evet ne diyordum kırıntı da ben karideslı pılav,chrıs sosıs patates,kardeşım meksıka mutfagına aıt bırsey davıd biftek tarzı kanlar akıyordu biftekten ,oyle sevıyor kendısı ben hıc sevmem ,yedik mayıştık zar zor donduk eve.Sergiden fotograflar da ekte:)

2 Yorum:

saat: 23 Şubat 2009 03:54 , Blogger Nane Şekeri dedi ki...

Bebegimi ismarladim : Su perisi
Adi beni anlatiyor Peri kismi haric :) Cadiyimdir ben biraz

 
saat: 23 Şubat 2009 06:11 , Blogger Unknown dedi ki...

CNM SEN TATLI CADISIN ANCAK:)

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa