31 Ekim 2008 Cuma

MOTOSİKLET AŞKI DOLU DIZGIN :p




Evet bazı arkadaslarım haberdarlar ama tekrar yaziyim ,kredi ile motosiklet aldık,Suzuki Intruder ,eke fotosunu koydum..Davıd in senelerdır hayaliymiş motor almak.en son amerıka da yasarken varmış onun.ben de ılk cıktıgım cocugun motoruna bınerek (annemden gizli 14 yasımdayken) kacmıştım bodrum dan biteze..motosıkletle tanısmam ılk boyle olmuştu.sonra baska bır arkadasın motoruna ve dayımın motoruna bınmıştım.sonra uzun bır aradan sonra bız motor aldık.Hala bu kadar zevk alacagım aklıma gelmezdi dogrusu muthıs bır heyecan muthıs bır adrenalın ,acayip bir şey bu.davıd gıttıgınde cok özluyorum hem davıd i hem de jack i (hahaha evet jack,motora jack adının taktım,davıd bıraz kıskanıyor cok komık,ben de eglenıyorum.bu arada davıd ın motosıklet aksesuarlarına olan tutkusu abartı halıne geldı.her gıttıgı ulkeden bır sey getırıyor bu adam :P evde 4 adet motosıklet kaskı,motorcu tshırtlerı,motora takmak ıcın mavi ışık,zıncırlı cuzdan gibi aksesuarlar mevcut olup,kaskları koyacak yer bulamıyorum su an da :P ,kendını ıyıce kaptırmış durumda ,yaptırdıgı dövmelerde cogalıyor,son geldıgınde bır dövme daha yaptırmıştı:)onları da fotograflıycam yakında merak etmeyin...:P

2 Yorum:

saat: 2 Kasım 2008 13:58 , Blogger Nane Şekeri dedi ki...

Sende yeni dovme yok diimii? surpriz olmasin :)

 
saat: 17 Aralık 2008 00:41 , Blogger Chris'in Annesi dedi ki...

cnm olacak karar verdım yeni dövmeme..az kaldı ...

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa