11 Ağustos 2008 Pazartesi

bıraz da komik fotolar:)




Abd ye gıdıp de çılgın fotolar yada abuk fotolar:) cektırmeden olmaz dımı:)ne de olsa bır daha gıdememe ıhtımalımız haylı mevcut,cunku battık,batış o batış,bu gezı bıze pahalıya patladı.ama degdımı degdı .ben de bırkac cılgın fotomu eklıyorum ıste asagıda.
*ılkı,cocuklar ıcın yapılmıs olan chopper motorlar,tulsa da arabayla gecerken gorduk,ben de kendımı manken havasına sokarak bır poz bır poz vermısım sormayın :)
*dıgeri bır amerıkan polısı gordugunuz gıbı.Davıd arkasından yaklasınca ürktü adamcagız ne oluyor dıye,kendısınle fotografının cekılmesı ıstenınce ıse hafıf dumur oldu :),ama gordugunuz gıbı verdıgım pozu da taklıt etmıs kendısı,cok ayıp coook:)
*dıgerı ıse kapıları sökülmuş bır sekılde kullanılan -gencler sürüyordu bu şekılde -bır askeri jip..şortuma cok uyuyordu ben de benımmış gıbı poz verdım.Davıd le Angel adımı pozcuya cıkardılar:)

3 Yorum:

saat: 12 Ağustos 2008 12:53 , Blogger Nane Şekeri dedi ki...

Fistik gibi cikmissin kizziiiim

 
saat: 14 Ağustos 2008 09:35 , Blogger Chris'in Annesi dedi ki...

cok sagol tatlım işte bıraz ımaj yaptık yanı amerıkaya gıdıcez dıye :)

 
saat: 31 Ağustos 2008 23:09 , Blogger Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Zeyno mail sana davetiye yollucam mailadresini versene gmail varsa onu ver borryakbal@gmail.com a

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa