21 Şubat 2009 Cumartesi

rafet el roman -yunus güney konseri






Gecen salı Rafet El Roman -Yunus Güney konserine gittim arkadaşlarla,onlar gideceklerdi zaten beni de cagırdılar,İlk önce Teoman konseri diye anlamıştım,Teoman ı severim gitmek istiyordum megerse Rafet in konseri imiş,Rafetin de sevdiğim cok sarkısı vardır ama konserine gitmeyi düşünmezdim pek,bir de Yunus Güney ile söyledikleri bir şarkı oldugunu,nasıl bir şarkı oldugunu hatta Yunus Güney diye bir sanatcının çıktıgını bile bilmiyordum,dedim önemli olan beraber olmak farklı bir şey yaşamak,işten ckınca direkt beşiktaş servisine bindim,kızlarla beşıktaştaki wine-port ta bir araya geldik,konser 21.oo de idi,fakat wine-port ta içtiğimiz bira ,patates kızartması,sohbet öyle tatlı geldı ki kalkamadık saat 21.00 olmuştu biz hala kalksak mı diye konusuyorduk:)
Neyse konserde gec başlamıştı-maslak ta TIM de idi konser,ılk sarkının yarısında gırdık,bızım bılet aldıgımız yer 7.sıra ıdı ama baskaları oturmuştu,biz de 3.sırada boş kalan yere gectık,cok yakından ızleme fırsatı buldum,sandıgımdan cok daha güzel bir konser oldu,Yunus Güney in sesi ise tek kelime ile mükemmeldi,Rafet El Roman ın sahne performansı ,sesi kayıtlarından cok daha iyi,dansçı kızlarda cok güzel bir renk getirdiler sahneye...İyiki gitmişim,gece 1.00 gibi yatmama ragmen ertesi sabah hiç yorgun kalkmadım,sanırım herşey moralle ılgılı ,kacta yattıgınız ıle degıl..arada böyle kacamaklar yapmak ,arkadaslarla beraber olmak günlük sorumluluklardan uzaklaşmak insana nefes aldırıyor,insan o zaman ailesine cocuguna da yansıtıyor bu enerjiyi diye düşünüyorum,tabii anneme de Chris e bakıp bana böyle bir fırsat yarattıgı için teşekkür ediyorum muck...

5 Yorum:

saat: 23 Şubat 2009 03:51 , Blogger Nane Şekeri dedi ki...

Boncugum Rafet'in hangi sarkisini severdim ben gene unuttum bak :)
Nostalgi yasa diye sey ettim :)
Serviste az yemedim seni "su sarkinin sozu nasildi " diye
Ozluyorum bazen

 
saat: 23 Şubat 2009 06:10 , Blogger Unknown dedi ki...

CNM BENDE UNUTTUM HANGI SARKIYDI O YA :) KESIN SOYLEDI O SARKIYI AMA NEYDI:)

 
saat: 23 Şubat 2009 10:21 , Anonymous Adsız dedi ki...

Aşk bir kalbın içinde ağlıyor aşk
sızım sızım sızlatıyor ellerınden kaçılmıyor
vırane ettın bıraktın aşk
.....................
Bu bence de harıka bir şarkı. Bende senın gıbı Rafet el Roman konserıne gıtmek istemem herhalde dıye duşunuyorum ...Ama şu gerçek ki beklentin olmadan gittiğin yerde bir kaç güzel şey ınsana +++++ enerjı verıyor. iyi yapmışsınnn
Bu şarkı tek kelımeyle mukemmellllll...
TUBİ

 
saat: 17 Şubat 2021 08:41 , Blogger الفارس كلين dedi ki...



شركه تنظيف خزانات بالجبيل
شركه تنظيف شقق بالجبيل
شركه تنظيف فلل بالجبيل
شركه تنظيف كنب بالجبيل
شركه تنظيف موكيت بالجبيل
شركه مكافحه حشرات بالجبيل
شركه تنظيف شبابيك ودريش بالجبيل
شركه تنظيف منازل براس تنوره
شركه تسليك مجارى براس تنوره

 
saat: 13 Ocak 2022 00:38 , Blogger عمر dedi ki...

شركه تنظيف منازل بالقصيم
شركه تنظيف مجالس بالقصيم
شركه تنظيف خزانات بالقصيم
شركه تركيب اثاث ايكيا بابها
شركه تنظيف خزانات ببيشه
عمال تنظيف منازل بابها
شركه تنظيف افران الغاز بابها

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa