21 Şubat 2009 Cumartesi

bir garip sevgililer günü hediyesi:)



Sevgililer günü hediyem bir tuhaf,evet neden çünkü ben de tuhaf bir tipim sanırım,yüzük isteyecegime dövme istiyorum kocamdan,cok seviyorum ne yapiyim böyle şeyler cok büyük mutluluk veriyor bana,bir yüzükten bir yemekten cok daha fazla şey ifade ediyor,ne anlamı var diyebilirsiniz,bilmem beni yansıttıgını düşünüyorum,çünkü ben farklı şeyler yapmaktan zevk alıyorum,klasik olanın dışına cıkmayı seviyorum,klasik kalıplar bir anneden beklenen giyim kıyafet yapması gerekenler,bir eşin olması gerektiği kalıplar beni bunaltıyor sıkıcı geliyor işte ne yapayım,belki annem de cok cılgındı aılem de oyle,onlara benzemişim ..
David beni sevgililer gününden bir gün önce cuma günü götürdü kadıkoy reks sıneması karşında onun dövme yaptırdıgı bır yer vardı oraya gittik.
Cok uzun süre düşündüm yaptırmadan ne yaptırmak istediğimi,aslında oglumun ismini yazdırmak istiyordum,sonra vazgectım,burcumun astrolojik sembolunu yaptırmaya karar verdim,ogluşumun ismini başka bir zaman başka bir yere yaptıracagım :)