20 Nisan 2008 Pazar

**BUNLAR DA BODRUM KACAMAGINDAN:)**

7 nisan dan itibaren bir haftalık ıznım vardı,ben de chrıs i alıp annemin yanına gittim 4 gunlugune..kızkardeşim aysem de geldi kas tan..ılk ıkı gun asırı bır yagmur ve lodos fırtınası olunca eve kapandık yınede guzel di.bol bol uyudum dınlendım..butun bahce rengarenk papatya idi.annem yıne harıka papatyalar yenı cicekler ekmış.sonraki iki gun bol gunesliydi bitez sahılıne ındık yemek yedık dayımlarla..bu arada dogum gunum de bodrum tatılıme rastladı.kendı pastamı kendım yaptım bol cılekli bol kremalı cok begendi herkes.dayım bır koy evı kıralamış tamamen yemyesıl bır manzaraya bakıyor terası.cok şirin bir koyde daha bozulmamış ,insaatlar oralara ulaşmamış.pastayı orada kestık.uzun zamandır gormedıgım kuzenımı de gormuş oldum,cok ıyı oldu. 4 gun temız hava cok ıyı geldı.sonra yine donduk buralara..esım de tum evı toparlamış,heryerde cıcekler ,dogum gunu pastam,yazdıgı kart hepsı cok tatlıydı..tesekkur ederım askım.. nerede olursa olsun sanırım ınsanın evı gıbısı yok..ama ozlem bıtmıyor dort gun bıle yetmedı annemle..cok ozluyorum annemi ...annecıgım senı cok sevıyorumm..

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa