13 Mart 2008 Perşembe

DEPREM KORKUTTU VE KORKUNÇ HAYALLER KURDURTTU :(

Dün akşam 20.45 de Chris in yatagına ilişmiş kitap okurken vurdu deprem.tak diye, aniden ,beklenmedık ve korkutucu...
bir sarsıntı, saniyelık ama kalbimin atışının normale donmesı uzun zaman aldı.Anlayamadım önce,Chris in yatagı kırık ,acaba kenarına fazla abandım da ondan mı sarsıldım dedım.Ama yok yok öyle birşey degıldı bu
-Anne sen salladın dimi dedi Chris de..
-Evet dedim oglum anne yaptı,ürkmesin diye..
O an o kadarcık kısa süre içinde kafamdan gecenler ise gercekten şaşırtı beni sonradan..
Önce ya devam ederse dedım deprem ne yaparım?David yoktu sadece ikimiziz Chris ve ben..Nasıl koruyacaktım Chrıs 'i?
Onun yatagına gırerım ben de kafamıza yastık koyarız cenın pozisyonunda yatarız diye dusundum,sonra ocaktaki yemek geldi aklıma,ocak dogalgazla calısıyor ,o anda olsa güçlü bir deprem,yerınde cıkacak boru ve dogalgaz yayılacak heryere,çamasır makınesı de calısıyordu,onun da kapagının acıldıgını suların yerlere boşaldıgını suya basıp elektrık carpıldıgımızı ve bunun gibi korkunc seneryolar anlık bir hızla kafamdan gecti..
En üst kattayız şu an ama o bıle rahatlatmadı,catının büyük bir gürültü ve şiddetle üstümüze düşüşünü canlandırdım gözümde...Ne kadar acizdik,ne kadar savunmasızdık..Allahımm...Dogayı hükmettini sanan insanoğlu böyle anlarda anlar da acizliğini sonra neden unutur ve bencılleşir yeniden..
Direkt pencereye koştum sonra ,baktım bir hareket yok karşı apartmanda rahatladım,kendimi kandırdım yok dedım bana öyle gelmış deprem olmamış,takiii ertesi gün gazetede okuyana kadar..

Etiketler:

5 Yorum:

saat: 16 Mart 2008 02:05 , Blogger Nane Şekeri dedi ki...

Geçmiş olsun Boncuğum.
Bu arada sayfandada deprem olmuş sanırsam

 
saat: 17 Mart 2008 03:33 , Anonymous Adsız dedi ki...

DEPREMMM. Ben de korkmuyorum diye geçiniyorum . Bizde yemeğimizi yemiş masa keyfi yapıyorduk televizyon izleyerek.
birden sallanmaya başlayınca ürktüm.
Belli bir süre bacaklarım titredi ..
o gece anladım ki korkuyorum..
hepimize geçmiş olsun ..
TUBİ

 
saat: 17 Mart 2008 10:29 , Blogger Chris'in Annesi dedi ki...

EVET CNM BIR DEPREM DE SAYFAMDA OLDU,COK SADE COK HOŞ OLDU,YAVAN DIYE YORUMLAYANLARA SOYLUYORUMM:)
BOYLE DAHA COK SEVDIM SITEMI BIR DE TURUNCU RENK COK YAKISTI BENCE AYY SEVDIMM...

 
saat: 11 Nisan 2016 17:12 , Blogger Unknown dedi ki...

tiffany and co, louboutin, michael kors, burberry, christian louboutin outlet, ugg boots, louboutin pas cher, ralph lauren pas cher, ugg boots, uggs on sale, polo ralph lauren outlet, longchamp outlet, louis vuitton outlet, chanel handbags, louis vuitton, oakley sunglasses, kate spade outlet, louboutin shoes, tory burch outlet, oakley sunglasses, cheap oakley sunglasses, louis vuitton, nike free, prada outlet, louis vuitton outlet, gucci outlet, longchamp pas cher, jordan shoes, oakley sunglasses, sac longchamp, air max, oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, nike free, nike air max, longchamp, louboutin outlet, longchamp outlet, ray ban sunglasses, ray ban sunglasses, nike air max, prada handbags, nike roshe run, replica watches, replica watches, air jordan pas cher, tiffany jewelry, louis vuitton, nike outlet, ray ban sunglasses

 
saat: 11 Nisan 2016 17:26 , Blogger Unknown dedi ki...

juicy couture outlet, louis vuitton, pandora charms, hollister, moncler, doudoune canada goose, pandora charms, marc jacobs, replica watches, barbour jackets, moncler, canada goose uk, barbour, ugg,uggs,uggs canada, louis vuitton, juicy couture outlet, canada goose, montre pas cher, swarovski, canada goose outlet, ugg pas cher, converse outlet, canada goose, canada goose outlet, pandora jewelry, karen millen, louis vuitton, ugg boots uk, moncler, moncler, swarovski crystal, lancel, thomas sabo, moncler, links of london, ray ban, louis vuitton, sac louis vuitton pas cher, vans, gucci, wedding dresses, coach outlet, canada goose, canada goose, bottes ugg, moncler, converse, pandora jewelry, moncler outlet, ugg,ugg australia,ugg italia, toms shoes, moncler, supra shoes

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa