1 Kasım 2007 Perşembe

dusmedim uctummm

evet kac senelik is hayatimda hic olmayan sey basima geldi resmen yere yapistim gecen gun.zaten uykuluydum ;serviste oyle derin uyumusumki kendime zor gelip indim servisten.her sabahki gibi kahvalti sirasina girdim;kendime corba bizim junior a da bilimum cesit kahvalti alip tepsiyle ekmeklerin oldugu bolume dogru yururken birden birsey oldu;adim atamadim;tabi sonradan caktim cizmemin topugu pantolonumun potunun arasina takilmis ;bir ucmusumm kendimi ikiseksen yerde buldum.beynimizde cok tuhaf isliyor,dusme esnasinda tepsiyi birakip yeri tutsana..yokk..tepsi elimden ucmasa hala tutuyo olacaktim yere yapistigimda:)
dumduz one dogru dustum bir baktim yerde yatiyorum tepsi elimden ucmus,neyseki hemen onumde oturan kizi teyet gecmis corba kasesi tuzla buz tabaklar kirik corba heryere sacildi,sansli kizmis onumdeki, bir damla bile corba gelmedi ustune..ama benim pantalon bastan asagi corba..ben soklarda ,herkes de bayildim ya da tansiyonum dustu sanmis,su getirenler sandalyeye oturtanlar...ayyy yani rezalett..neyse ucuz atlattim bir yerime bir sey olmadi:)
iste boyleee...
birazda CHRIS DEN INCILER:
chris le markete gittik gecenlerde ,buyuk bir hata tabi tuvalet kagitlari bolumunun onunde durduk
bizimki koca sesiyle;
-anneeee bunlar kaka silmek icin dimi bak anne kagit mendil
sonra orkidler gosterildi:)
-anne baaak bunlarda kaka yapmak icinnn dimi anneee
rezil oldum rezil neyse fazla kisi yoktu etrafta sivistikk.
mutfakta oturuyoduk sonra bizimki tezgahin ustundekileri sordu ,ben de
-kasik falan var oglum dedim.o da
-anne kasikla falani versene bana anne falani verr demesin mi..
ben bunlari yazarken chris geldi,bende bizim yemek masasinda yaziyorum sandalyelerde yerinden kaymis hafif ,bizimki itmeye basladi sandalyeleri yerine
oglum ne yapiyosun dedim,
-anne rahatsiz ediyo boyle beni demez mi hay allahimm
iste boylee...bu kadar maceralar simdilik..mcks byye...

Etiketler: