10 Eylül 2007 Pazartesi

LALE DEVRİ ÇOCUKLARI

GÜNAYDIIINNN ,
SABAH SABAH NEDENDİR BİLMEM TAKILDI BU ŞARKI DİLİME...
NE KADAR GÜZEL SÖZLERİ DEGIL MI ,SİZLERLE DE BİRKEZ DAHA PAYLAŞMAK İSTEDİM..
İNŞALLAH YILLAR SONRA EŞİMİZİN GÖZLERİNE BAKARAK SÖYLEYEBILIRIZ BU ŞARKIYI...
TABİ BENİNMKİ NE KADAR ANLAR BİLEMEM AMA BANANE SÖYLİYCEMMM :)
*****************************************************************
ÇOK GEÇ KALMIŞIZ CANIM VAKİT BU VAKİT DEĞİL
ESKİ RADYOLAR GİBİ ÇATIYA SAKLANMIŞ AŞK
ÖYLE SANMIŞIZ CANIM ARTIK ÖLÜMSÜZ DEĞİL
LEYLAYLA MECNUN GİBİ ÇOKTAN MASAL OLMUŞ AŞK

LALE DEVRİ ÇOCUKLARIYIZ BİZ ZAMANIMIZ GEÇMİŞ
AŞK ŞARABINDAN KİMBİLİR EN SON HANGİ ŞANSLI İÇMİŞ
BEN DERİM UTANMA İFTİHAR ET SEVMEYENLER UTANSIN
AŞKSIZLIĞA MAHKUM EDİLDİYSEK BU DÜNYA YANSIN

3 Yorum:

saat: 13 Eylül 2007 01:46 , Anonymous Adsız dedi ki...

Sen bunu söyle Davıd anlar hele birde gözlerinin içine bakarak söyleceksin yaaa olay tamam.
Sen bunu söylerken içinde hiisedeceksin dolayısıyla hissettiklerin gözlerin okunacak eee Davıd bunu görecek hissedecek ve anlayacaaak.
çok güzel bu şarkı çok güzellll.
hele Sibel Can çok iyi okuyoo

 
saat: 13 Eylül 2007 22:47 , Blogger Chris'in Annesi dedi ki...

evet Tubıcım dun aksam butun aksam sarkı soyledık.actık youtube u sıbel canı da buldum muthıs soyluyo ama bızımkı yok dedı once kactı ıcerilere,dedım gel cabuk bu sarkıyı sana soylıycemmm gozune baka baka...evet etkılendı tabıkı ama country sarkıları da soyledık sonrasında hepsını ezberlıyorum cok guzel sarkılar onlarda tabı... ben bır de yıldız tılbe den sarkı soyledım davıd e hanı..'ben duserken yukseklerden ucurumlara..askın tuttu ellerımden ummadıgım anda..sımdı hayat ruya bana ,duslerım gercek..sankı ben hıc yasamadım senı tanıyana dekkk...' bu youtube harıka bırsey serenat yapıp durudk tum aksam bırbırımıze ben de tabı 1.00 de yattım yıne uykusuzum ama degdıı..

 
saat: 11 Nisan 2016 17:27 , Blogger Unknown dedi ki...

juicy couture outlet, louis vuitton, pandora charms, hollister, moncler, doudoune canada goose, pandora charms, marc jacobs, replica watches, barbour jackets, moncler, canada goose uk, barbour, ugg,uggs,uggs canada, louis vuitton, juicy couture outlet, canada goose, montre pas cher, swarovski, canada goose outlet, ugg pas cher, converse outlet, canada goose, canada goose outlet, pandora jewelry, karen millen, louis vuitton, ugg boots uk, moncler, moncler, swarovski crystal, lancel, thomas sabo, moncler, links of london, ray ban, louis vuitton, sac louis vuitton pas cher, vans, gucci, wedding dresses, coach outlet, canada goose, canada goose, bottes ugg, moncler, converse, pandora jewelry, moncler outlet, ugg,ugg australia,ugg italia, toms shoes, moncler, supra shoes

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa