18 Temmuz 2007 Çarşamba

FELAKETLER SILSILESI-PİŞMİŞ TAVUĞUN BAŞINA GELMEYENLER

Eveeet ,
iki senedir her yaz pişmiş tavuğun başına gelmeyenler bizim başımıza gelmekte,acaba normal bir yaz geçirecekmiyiz diye merak ediyorum.

2006 felaketleri :)
geçen yaz sevgılı kocamın bir kavgayı gurur meselesi yaparak aniden işten çıkması ile üç ay boyunca tek maaşla geçinme stresi yaşatması ve hepsinin üzerine bakıcımızın beyninde tümör çıkması ve beyin ameliyatı olması,yeni bakıcıya bu şartlarda verecek para bulunamaması ve son olarak da bakıcımızın annesinin evden kaçarak 'ben ıbrahım
tatlıses i bulacağım ,rüyamda gördüm kızıma yardım edecek diyerek ortadan kaybolması ve şu televizyondaki meşhur kayıp bulma programı sayesınde bulunarak tüm türkiyece tanınması şeklınde cereyan etmişti.Evet evet şaka değil geçen yazımız böyle ıdı neyseki eski patronu eşimi tekrar işe aldı da tam annem bize kalmaya geldiğinde eşim yine yurtdışına gitti. (yoksa farklı felekatler olacaktı bizim evde:)
(tabi bizde de Allahım kimlere emanetmiş bu çocuk ya diye stresler al basmalar yaşandı )

2007 olayları (gelen gideni aratırmış:)
bu yaz güzel planlarımız vardı haziran gibi izin alacaktım ve david le bulgaristan a gidecektim.vize işlemleri için işten izin aldım bulgarıstan konsoloslugundan pasaportumu teslım aldım.3 aylık temmuz sonuna kadar vize vermişlerdi.ohh dedik rahat rahat gideriz.planlar yapıldı şunu yaparız bunu yaparız,,fakattt tabiki hiçbiri gerçekleşmedi,çünkü yaz ayı lofton ailesi için 'pişmiş tavugun başına gelmeyenler' ayı idi.
önce david i bulgaristan dan Türkiyeye girişte türk sınırında durdurup ödenmemiş bir borcu olduğu için uzun süre orada tutmuşlar.David eve geldiğinde 'heralde araba ıle ılgılı oks falan borcudur dedı.fakat daha sonra tarafımıza ulaşan yazı ile yıkıldık.David in on sene önce Türkiye ye geldiği ,şabalak turist muamelesi gördüğü zamanda ,çalıştığı şirket yabancı plakalı cipi davıd ın üzerine yapmış ve david ayrıldığında bu işlem iptal edilmemiş.on sene sonra bir vergi borcu cıkarmışlar 45.000 ytl! üstüne üstlük jip ortada yok ve o firmada kapanmış,bak bak bak talıhın işine bak ne güzel bir yaz değil mi?tabi bu borç bilgisayar kayıtlarına geçtiği için David in yurtdışına çıkışı yasaklandı.Yani David yine işe gidemiyordu.sonra bir akşam,gece 2.00 da ağrılar içinde uyandı David,ben de abartıyo diye düşünüyorum ,belinde acayip bir ağrı var bacağına vuruyor.Dedim tamam cnm ben bir iğneci çağırayım bak geçecek ama koskoca adam nası bağırıyor,ölüyorum ben diyor acıdan.Neyse bir kart vardı saklamıştım lazım olur diye direkt o numarayı aradım ama tabi iğnecinin gelmesi 15-20 dakıkayı buldu.Ama hiçbir faydası olmadı iğnenin,ağrı giderek artıyordu David en sonunda acil ambulans çağır daha fazla dayanamıyorum diye ağlamaya başladı,ben de anladım ki durum gerçekten vahim.Neyseki Kadıköy karta üye olmuştum.hemen onları aradım ambulans cağırdım apar topar vatan hastanesine kaldırılacak ama evde çocuk uyuyor gitmem lazım ne yapacağımı şaşırdım.neyseki ayşem annanemde kalıyordu o akşam ,dayım da Adana dan gelmişti tesadüfen o da annanemdeydi.hemen onları aradım dayım geldı,dedi zeynep sen gitme çocukla kal ben giderim hastaneye.
zar zor david i sedye ile ambulansa 8 kişi :) taşıyabıldıler.görevlilerden biri taşıma sonrası 'vallahi 18 ay askere gitmiş kadar oldum demesin mi:) sevgili kocam bıraz iri tabi kolay değil.neyseki 1.katta oturuyoruz.
O gece acİlde çok kötü bir gece gecirmiş ,e-mar içinde ayrı bir hastaneye sevketmişler o ağrılarla:(
en sonunda morfın vermişler öyle kesılmış,düşünün ağrının şiddetini !
ertesi gün direkt ameliyata alındı,bel fıtığı imiş ama ameliyatlık hale gelmiş son noktaymış.
ondan sonra 1.5 ay davıd ayaga kalkamadı ,sürekli yattı çok zor atlattı neyseki 10 kılo verdı de biraz daha rahatladı.
Tüm bunlara ek olarak bir de farklı bir mahkeme olayımız vardı.David in iki ay öncesinde gittiği barda ,yabancı düşmanı birisi ağza alınmayacak küfürlerler amerıkalı diye eşime sataşmış eşimde yumruklayınca olay büyüdü ,adam şikayetçi olmuştu mahkemesi vardı ben de gittim.Hafifletici sebepler olduğu için 3500 ytl olan para cezası 1000 ytl ye düştü.4 taksıtte ödenecek.evet işte böyle geçti 2007 yazımızda ,26 ağustos da iznim var bodrum daki yazlığımıza gidicez inşallah bir aksilik olmazsa:) işte böyle arkadaşlar ...

Etiketler: