9 Temmuz 2007 Pazartesi

ŞUBE GÜNLERİ

12 aralık 1998 -bankaya girişimin üzerinden 7 sene geçmiş.6 sene genel müdürlükte çalıştıktan sonra 15 günlüğüne
tekrar şubedeyim.İlk işe başladığım gün gibi..aynı heyecan olmasa da şube de olmak,insanların o sıcaklığı o kadar güzelki.Sanki bir aile gibi,herkes çok ilgili,yıllardır burada çalışıyormuş gibi hissediyorum.Ekranım farklı olduğu için işlem yapamıyorum ,elimden geldiğince yardım etmeye çalışıyorum, şu an burada olmaktan büyük keyif alıyorum,işe gelmek kolay eve dönmek kolay,keşke hep burda kalsammmm....

Etiketler:

3 Yorum:

saat: 11 Temmuz 2007 13:55 , Blogger Nane Şekeri dedi ki...

Kal kızım benden sana izin :)
sen mutlu olduktan sonra

 
saat: 16 Temmuz 2007 07:25 , Blogger Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Hangi şubeye gittin ki sen?
bu arada hayırlı olsun diyim mi sana ev için?
diyim di mi?
dedim bileee

 
saat: 17 Temmuz 2007 01:32 , Anonymous Adsız dedi ki...

Didocum ben bayar cad.şubesindeyim.güzel bir şube ferah ,kızlar cok şekerler:) ev olayı ekim kasım gibi bakıcaz almak için ama şimdiden teşekkürler inşallah buluruz güzel bir yer..öptüm muck..xxxxx

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa