5 Haziran 2007 Salı

esimle ilk tanismamiz ve sonra ayriligimiz:(

merhaba;chris kaan isminden de anlasildigi gibi bir melez,amerikan-turk ortak yapimi:)taa amerika south caroline da dogmus olan esimin istanbul da beni bulacagi hic aklima gelmezdi ama kader aglarini ormustu.annemler le gittigimiz kadikoy deki blues bar da daha ilk goruste esime asik olmustum.daha sonralari esimin anlattigina gore yanindaki arkadaslari da ona,beni dansa kaldirmasi icin cesaret verince romantik bir dansla baslayan iliskimizin tam on gun dolu dizgin yasandiktan sonra aniden bitiverecegini ve taa iki sene sonrasina kadar bir daha birbirimizi gormeyecegimizi nereden bilebilirdim?evet evet dogru duydunuz hem de tam sevgililer gununde terkedildim ,buna sevgili arkadasim pinar nami diger nanesekeri de sahittir,cunku o gunu beraber gecirmistik. eveeet sonrasi mi onuda anlatacagim tabi.

Etiketler: