9 Temmuz 2007 Pazartesi

mrb sonunda yazabildim-eğitim maceramız:)

uzun süredir yazma fırsatı bulamadım.işyerinde yaz izinleri başladı,aşırı bir yogunluk var,stresten karnıma ağrılar
giriyor:)haftada iki gün mesai,evde chris ve david,bir de haftasonu eğitim çıkmasın mı,hem de cumartesi pazar
Bayramoğlu nda (iki hafta öncesinden bahsediyorum bu arada),aldı beni bir düşünce chris ne olacak David iki gün bakar mı dönüşte servis var mı, acaba birgün Dehen mi baksa nasıl gidip gelicem şeklinde soru işaretleri
kafamda dönüp duruyor.En sonunda David le de konuştuk ,cumartesi ben seni alırım akşam ,pazar akşamı da
alırım arabayla dedi.Pazar da Dehoş bakarım dedi,herşeyi ayarladım cumartesi sabah erkenden Kadıköy Haldun Taner in öünden kalkan servise bindim.Neyseki Pınar junior ve Tubiş de aynı eğitimdeydi.
Juniorcım sağolsun poğaça ve meyve suyu almıştı serviste yiye yiye ,konuşa konuşa geldik Bankacılık Üssü ne ,
ordan da Bayramoğlu servisine bindik.Ders 9.30 da başladı,ıcc 600 eğitimi,neyseki Kürşat Bey anlatıyor ıcc yi ezbere biliyor,o yüzden dolul dolu zevkli bir eğitim geçirdik.Saat 16.00 gibi de eğitim bitti.Kızlar beraber kalıcakları için bikinileri getirmişler havuza girmek için.Junior bana da mayo getirmiş ,ben de David beni gelip almadan bir girip çıkayım dedim havuza.Vakit öyle çabuk geçtiki,saat 17.00 gibi ben kızları havuda bırakıp kös kös odaya giyinmeye gittim.David i de aradım ne zaman gelecek diye.
David de demez mi istersen bu gecelik kızlarla kal diye! O kadar ihtiyacım var dıki hopladım zıpladım.Tekrar cumburlop havuza!Kızlarda çok sevindiler beni tekrar görünce ,bol bol yüzdük akşam için planlar yapıldı,şöyle içeriz böyle dağıtırız,bir daha böyle fırsat ele geçmez...Bizm tubi biraz itiraz etti ben içmem etmem ,dışarı gitmeyelim,havuz başına ineriz falan gibi müdehalelerde bulundu.Ama pınar le ben akşam yemeğinden sonra Tubi yi de dışarı çıkartmayı başardık:) Planımız sahilde,deniz kenarında bira içip ,dönüşte de magnum yemekti.Fakat maalesef gideceğimiz aile çay bahçesine sadece üye kartı olanlar girebilir diye yazı asmışlardı.Ama Pınar la ben bira içmeye karalıydık,bir şekilde banka girişindeki nöbetçileri aşıp biraları içeri sokmamız lazımdı.Bakkaldan bira,sigara ve cips aldık ,güvenliğe yaklaşırken ben iki birayı karnıma sakladım ,yalnız biralar öyle soğuktuki karnım dondu :) Tubi yide kötü planımıza alet edip bir birayı da onun beline yandan sakladık.:) Junior da bir birayı çantasına tıktı biz kıkır kıkır,bir heyecan bir heyecan sanki lisedeyiz de okulu kırmışız kapıda yakalanıcaz gibi...:)
O kadar heyecan yaptık kapıdaki güvenlik dönüp bakmadı bile:) Oturduk balkona koyduk cipsi biraları,tabi Tubi olur da türk sanat müziği olmaz mı,döktürdü bizimki ,junior da başlamaz mı ağlamaya ,artık biz akşam bire kadar ne şarkılar ne coşmalar ,sonra ben eşsiz ve çocuksuz horul horul uyumalar kahvaltıyı kaçırmalar .....bir stres atmalarrr sormayın ,DAVİD E SONSUZ TEŞEKKÜRLERRR,bu arada chris hiç ağlamamış harika vakit geçirmiş,beni hiç sormamış ben de hafif hafif kıskaçlıklarrrr :(

Etiketler:

7 Yorum:

saat: 11 Temmuz 2007 13:57 , Blogger Nane Şekeri dedi ki...

Kızım genç misin ki sen .. Artık annesinnnnnn ne işin var bira ilen sigara ilen :) Junior da senin ahlakını bozuyor .... :) Hepinizi çoookkk öpüyorum

 
saat: 16 Temmuz 2007 07:24 , Blogger Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Bende o hafif kıskanmayı babanemin cenazesinde yaşamıştım. 2 gün kaldı babanesinde hiç ağlamadı dedi kayınvalidem bende hafif bozuldum ne yalan söliyim

 
saat: 19 Temmuz 2007 01:35 , Blogger Chris'in Annesi dedi ki...

evet Didem ya aynen ,sanırım bizimkiler kime kapris yapacağını iyi biliyo,öyle cinlerki,tüm nazları annelerine:)

 
saat: 19 Temmuz 2007 01:37 , Blogger Chris'in Annesi dedi ki...

banabak nane! ben hala gencim tamam mi lütfenn yani ,tabi sizin tuzunuz kuru orda gezin tozun eşinizle konserlerde bira için dimi :) bizim nemiz eksik ha! junıor a da söyliycem seniii

 
saat: 31 Ağustos 2007 07:57 , Anonymous Adsız dedi ki...

tatli zeynoş.....eylenmene sevindim...kapi komşun....

 
saat: 5 Kasım 2007 04:25 , Anonymous Adsız dedi ki...

Merhaba okurken yine yaşadım o geceyi ...
çok güzeldiii , sohbet,ortam, şarkılar,
o şarkılar yok mu
ahh bu şarkıların gözü kör olsun......

 
saat: 11 Nisan 2016 17:36 , Blogger Unknown dedi ki...

juicy couture outlet, louis vuitton, pandora charms, hollister, moncler, doudoune canada goose, pandora charms, marc jacobs, replica watches, barbour jackets, moncler, canada goose uk, barbour, ugg,uggs,uggs canada, louis vuitton, juicy couture outlet, canada goose, montre pas cher, swarovski, canada goose outlet, ugg pas cher, converse outlet, canada goose, canada goose outlet, pandora jewelry, karen millen, louis vuitton, ugg boots uk, moncler, moncler, swarovski crystal, lancel, thomas sabo, moncler, links of london, ray ban, louis vuitton, sac louis vuitton pas cher, vans, gucci, wedding dresses, coach outlet, canada goose, canada goose, bottes ugg, moncler, converse, pandora jewelry, moncler outlet, ugg,ugg australia,ugg italia, toms shoes, moncler, supra shoes

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa