23 Eylül 2007 Pazar

yine gorundu bulgaristan yollarii...isler ciddi bu kez kizlarr

eveet yine basladik,birdenbire hic aklimdan yokken ,konuyu kapatip aklimdan cikarmisken David in patronu JK in Istanbul a gelmesi ve David i ofise cagirmasiyla basladi hersey..
Patronu David i oglu gibi sever pek duskunlerdir birbirlerine..cumartesi david e demiski,ben istanbul da ofisin yarisini kapatiyorum,istanbuldaki evimi de kapatip bulgaristan a yerlesiyorum,seni de sag kolum olarak oraya istiyorum,zeynep le konusun bir karar verin aileni de tasi,maasin artacak demis.kiramiz da odenecekmis.Bulgaristan da ben kalirsam uzun sure EU pasaportum olacakmis filan falan...evett bu kez isler ciddi ne yapicam bilmem..ege David isi kabul etmezse bir baskasi sirktten onun yerine tasinablir oralara,David de ben ailemi yanima istiyorum diye basladi hakli olarak cumartesi agladim hungur sakir bugun daha iyiyim.calismasam da olurmus ,ev kadini mi olsam bir sene acaba..gerci ben evde de fazla duramam gercii ayy ne yapicam ben ...David icin cok onemli bu bakalim ne olacakk

3 Yorum:

saat: 24 Eylül 2007 05:08 , Blogger Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Zeynepcik senin hayatında hep bir ohh demeden mi geçecek. Ama şöyle bir düşün belki hep acaba mı dediğin 2. çocuğu düşünebilirsin. Yada afacan Chrisle bol bol sevişebilirsin. Yılların yorgunluğunu atıp bacaklarını uzatıp dinlenebilirsin.

Peki oralarda çalışma imkanın yok mu belki bir bankaya girersin sende nane şekeri gibi?

Çok zor şekerim ama sen sakin ve ortama ayak uydurabilen birisin içinin sesi ne diyor ?

 
saat: 30 Eylül 2007 06:55 , Blogger Chris'in Annesi dedi ki...

vallahi didemcim bana rahat yzu yok.yerlesik duzene gecemiycem ben .tam ev alacagiz yerlesegiz artik derken bu is cikti simdi de.neyse bakalim bir ev begenmistik david de cok sevmisti orayi alabilirsek david belki vazgecer tasinmaktan idare ederiz belki ,boga burcu malum ev duskunu,tasinmayi sevmiyor o da pek.ama tabi mecbur kalirsak kiraya vericez evi oyle gidicez.son boyle karar verdik.hayirlisi neyse o olsun diyorum artik...

 
saat: 11 Nisan 2016 17:27 , Blogger Unknown dedi ki...

juicy couture outlet, louis vuitton, pandora charms, hollister, moncler, doudoune canada goose, pandora charms, marc jacobs, replica watches, barbour jackets, moncler, canada goose uk, barbour, ugg,uggs,uggs canada, louis vuitton, juicy couture outlet, canada goose, montre pas cher, swarovski, canada goose outlet, ugg pas cher, converse outlet, canada goose, canada goose outlet, pandora jewelry, karen millen, louis vuitton, ugg boots uk, moncler, moncler, swarovski crystal, lancel, thomas sabo, moncler, links of london, ray ban, louis vuitton, sac louis vuitton pas cher, vans, gucci, wedding dresses, coach outlet, canada goose, canada goose, bottes ugg, moncler, converse, pandora jewelry, moncler outlet, ugg,ugg australia,ugg italia, toms shoes, moncler, supra shoes

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa