31 Ocak 2008 Perşembe

YENIDEN MERHABA :)

Evet sonunda yazabıldım,ama evden degil,işyerinden :( Evimize bir türlü internet baglantısı kurulamadı.tasınalı nerdeyse iki ay oldu ama ne telekom ne de elektrıkciler çözebildi durumu.telekom telefonun ulaştıgını baglandıgını söylüyor,elektrıkci de öyle ama calışmıyor ki...ben de baktım yazmayalı nerdeyse iki üç ay olmuşş.bir sürü şey oldu yazmassam unutacagım.chriscim de okuyamayacak ilerde diye üzüldüm ve bu yogunlugun içinde işten yazacagım bir süre..
Evet evimize tamamen yerleştik.İşte yeni evin artı ve eksileri:
+Bu evimize işten daha erken geliyorum.19.20 de iniyorum servisten.Fenerbahcede iken 19.40 ı hatta 20.00 ı buluyordu son zamanlarda.Bir de Fenerbahce de iken mesai ye kalınca servis kadıkoy e kadar getırıyordu,oradan da dolmuş yada taksıye bınmek gerekıyordu,şimdi mesaı servısı de normal servis guzergahından gıdıyor.Boylece rarac degıstırmıyorum.
+Bu evimizde herşey bize cok yakın.market terzi kasap ,ve en önemlisi Chris in doktoru bizim sokakta.Doktora yuruyerek gıdıyoruz.En cok bun da rahat ettım.Sureklı doktora gittigimiz için bayagi ıyı oldu.:)
+En cok ozledıgım fenerbahce de bır cıkısta denız kenarına ve fenerbahce parkına gıdebılmektı.keske daha sık gıtseymışım.uzakta olunca degerını daha iyi anladım.O yeşilligi özlüyorum.Bir de hava daha bir temizdi.
+Komşum Gülsever hanım ı da cok özlüyorum.Neyseki bu apartmandaki komsum da cok cok şeker bir insan.Komsu konusunda sanırım şanslıyım.:)
.
Evet işte böyle ,chriscim de yeni eve alıştı,dogum gunu de yaklaşıyor.bu kez sponge bob lu tabaklar dan aldım ,masa örtüsü pecetesi ve balonları hazır.zavallıcıgımın yatagı da kırıldı babası bızımkının yanına uzanınca yatak cöktü.:) ama suc yıne bana atıldı babası tarafından.efendım bır ara sureklı chrıs ın yanına yatıyomusun ve yatagı zaten yıpratmısım o yuzden cökmüşmüş:)
davıd ın de benım de kılom bellı arkadaslar yorumu sıze bırakıyorum öpüldünüz:)

Etiketler: