10 Kasım 2007 Cumartesi

artik bir evimiz var :)

evet
bugun bizim icin tarihi gun,ev almak icin ciktik gorduk begendik ve aldik.inanamiyorum bu kadar cabuk olduguna...daha cok gezeriz diye dusunurken,ilk ciktigimiz gun aldik evimizi..allahim insallah hayirli olur bu ev bize
ve mutlu mutlu otururuz ailecek.evimiz suadiye den yukari cikip tren koprusunun altindan hemen gecince ilk sokaktan saga donup biraz ilerleyince sagdaki bir apartmanin ucuncu kati.caddeye inince direkt suadiye deki zara magazasina
cikiyor evimiz.ici tamamen sifirlanmis ;mutfagimiz buyuk bayagi oda gibi,yatak odamiz ust katta terasa aciliyor,uc oda bir salon bir ev ama bizim yatak odamiz ve teras ust katta.salonumuz cok buyuk degil normal boyda diger iki odamizda buyukler.chriscim kucucuk odasindan sonra bayagi rahat edicek.her katta tek daire var o yuzden en ust kat ve teras sirf bize ait.tum arkadaslarimi bekliyorum teras keyfine:) bu arada bu evi bana hurriyet emlaktan bulan tubi aradasima da sonsuz tesekkurlerimi sunuyorum.hurriyet emlaktan 6715_248 nolu ev bu.tubi cuma gunu buldu ve biz de cumartesi satin aldik evimizi.tabi biz derken annem satin aldi bu evi bize.yoksa biz kim ev almak kim.annecigim senin hakkini nasi oderim bilmiyorum.cok cok tesekkur ederiz davidle.insallah onumuzdeki ay tasinacagiz evimize ,boyle tatli bir heyecan var su an icim icime sigmiyor..ben gidiyim biraz hayal kuriyim bari:)tekrar yazarim..bye

Etiketler:

10 Yorum:

saat: 12 Kasım 2007 01:21 , Blogger Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Canım çok ama çok sevindim. Allah güzel güzel mutlu mutlu oturmayı nasip etsin.

Çok şirin bir ev ve mutfağıda çok güzel. Ayy ben bile sevindirik oldum.

Annelerimiz babalarımız olmasa biz nasıl ev alıcaz şekerim sağolsunlar.

 
saat: 12 Kasım 2007 02:09 , Blogger Nane Şekeri dedi ki...

Canimcim Allah icine sindirsin :)
Gule gule otur Hayal kurmadan olur mu :) Kurmazsan olmaz

 
saat: 12 Kasım 2007 02:54 , Anonymous Adsız dedi ki...

çok sevindim canım arkadaşım hayırlı olsun güle güle oturun sevdiklerinle.arada bizimlede oturursun artık :) umarım çok uğurlu gelir bu ev sana

 
saat: 12 Kasım 2007 10:04 , Blogger Chris'in Annesi dedi ki...

tesekkur ederım fıstıklar,
ınsallah hayırlı olur ve ugurlu gelır bu ev ..bı atsak kendımızı oraya,bakalım tabı sımdı yıne chrıs ın bakıcı sorunu falan baslıycak:)
bır yerleşelım cagırıcam hepınızı
cok opuyorum xxxxx

 
saat: 12 Kasım 2007 12:05 , Blogger Kiyoki dedi ki...

canım bende bugün pınardan aldım haberi,yakınlaşmışız:)) hayırlı uğurlu olsun,inşallah sağlık mutluluk içinde çok güzel günler geçirirsiniz yeni evinizde

 
saat: 13 Kasım 2007 11:53 , Blogger Chris'in Annesi dedi ki...

cok sagol aysecim;evet yakinlastik artik bize gelirsin dimi daha cok gorusuruz.cok opuyorumm..

 
saat: 18 Kasım 2007 16:41 , Blogger Esra dedi ki...

hayirli ugurlu olsun yeni eviniz. Gule gule mutlulukla uzun yillar oturun insallah. :-)

 
saat: 24 Kasım 2007 09:10 , Blogger Chris'in Annesi dedi ki...

cok tesekkurler esracıgım guzel dıleklerın ıcın..ınsallah hayırlı olur...cok heyecanlıyız bakalım neler getırecek hayat bıze...sevgılarımle...

 
saat: 26 Aralık 2007 23:35 , Anonymous Adsız dedi ki...

canım tekrar hayırlı olsun . Allah saglıkla, mutlulukla ve huzurla guzel yıllar gecırmenızı nasıp etsin.
evın çok guzel .Aynı senın gıbıı canım benımmmm
tubi

 
saat: 11 Nisan 2016 17:13 , Blogger Unknown dedi ki...

tiffany and co, louboutin, michael kors, burberry, christian louboutin outlet, ugg boots, louboutin pas cher, ralph lauren pas cher, ugg boots, uggs on sale, polo ralph lauren outlet, longchamp outlet, louis vuitton outlet, chanel handbags, louis vuitton, oakley sunglasses, kate spade outlet, louboutin shoes, tory burch outlet, oakley sunglasses, cheap oakley sunglasses, louis vuitton, nike free, prada outlet, louis vuitton outlet, gucci outlet, longchamp pas cher, jordan shoes, oakley sunglasses, sac longchamp, air max, oakley sunglasses, polo ralph lauren outlet, nike free, nike air max, longchamp, louboutin outlet, longchamp outlet, ray ban sunglasses, ray ban sunglasses, nike air max, prada handbags, nike roshe run, replica watches, replica watches, air jordan pas cher, tiffany jewelry, louis vuitton, nike outlet, ray ban sunglasses

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa