11 Mart 2008 Salı

SOBELENME OLAYINI ANCAK KAVRAYAN BIRI OLARAK SONUNDA..

evet dıdocum beni sobelemiş,ablası pınar kac haftadır kızım sobelenmışsın dıyor ama ben giriyorum kendi bloguma ne sobe ne bişey bulamıyorum bir turlu,neyse dalga gecmeyelim ,çözdük sonunda ,pınarcım pis pis gülme hissediyorumm:) ,dıdo kendı sitesınde sormuş ,yaptıgım en sacma alışverişi....
hımm ,pek alışveriş yapmam,alişveriş merakı olmayan biriyim,tutkum degıldır pek...pınar ın zoruyla almışlıgım vardır bircok seyi,yani nane sekeri blog adıyla,kendisi alışveriş canavarı olup sızı de etkıleyerek birşeyler aldırır,ama hollanda ya tasındıgından beri,pınardan uzak, hiçbirsey almaz oldum,gelse de alsak birşeyler...:)
Bu arada kaç gündür evde bakınıp duruyorum aldıgım saçma birşey var mı diye,bir türlü bulamadımm..üfff ne zor birşey sormuşsun didocum yaa,çok zorlandım ve pes ettim,yok hiçbirsey yok,hatta farkettimki ben alışveriş de yapmıyorum,nasıl olsun sacma birşey almak?
Chris in kıyafetlerine baktım şöyle bir hepsini Dehoscum almış.Ne çok şey almıssın Dehoscum,aylardır Chris e birşey almamışım.Bir de gardrobuma baktım,ordaki yeni herşeyi de Dehoş almış.(Kendisi 2.annem olmaktadır bu arada:))
Eve desen saçma birşeyleri bırak gerekli bir çok şeyi bile daha almamışız,ne doğru düzgün bir çatal bıçak takımı,ne evlenirken alınan porselen tabaklar,yani evlenirken bile biraz merak gösterip almamışım bunları.Baktım baktım utandım vallahi.Bir an önce eksikleri tamamlamak gerekli ,birilerinin beni gaza getirmesi lazımm..Kızkardeşim gelse bir Kaştan iyi olacak.En son onun zoruyla eve güzel bir paspas ve sabunluk diş fırcalık almışım onu farkettim.Yani yeni ev diye özenip bile birşey almadık.Şimdiki plan terasa masa sandelye takımı almak.Bir de şezlong,onları alırken saçma birşey de alıp sembolık olarak bir kenara koyucam:)Kasten yapıcam bu işi Didoş.merak etme..:)

Etiketler:

5 Yorum:

saat: 17 Mart 2008 03:12 , Anonymous Adsız dedi ki...

hafta sonu bana gel çıkalım Bakırköy e
alışveriş yapalım bu ay sonundan sonra ilk önce maaşımızı alalım ok.

 
saat: 17 Mart 2008 03:13 , Anonymous Adsız dedi ki...

uffffff yazdım yazdım adımı eklememişim ..
Tubi

 
saat: 17 Mart 2008 03:13 , Anonymous Adsız dedi ki...

uffffff yazdım yazdım adımı eklememişim ..
Tubi

 
saat: 17 Mart 2008 05:33 , Blogger Chris'in Annesi dedi ki...

OKİ CNM GELIRIM TABIKI COK ISTERIMM:)CHRIS LE BERABER HARIKA OLURR...

 
saat: 17 Mart 2008 10:20 , Anonymous Adsız dedi ki...

AY AY MEĞER BENİM ARKADAŞIM ALIŞVERİŞ İÇİN KENDİSİNİ GAZA GETİRİCEK BİRİLERİNİ ARIYOMUŞ TAKIL BANA GÜZELİM BU ARA BİLİMUM EV GERÇLERİ ALMAK ZORUNDA OLAN BİR ARKADAŞIN VAR KESİN GAZA GELİRSİN VALLA:)
PINAR

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa