17 Mart 2008 Pazartesi

İYİKİ DOGDUN OĞLUM...




Ne kadar çabuk geçiyor zaman,ne zaman doldurdun üç yaşını ne çabuk gecti böyle,
halbuki ne kadar zordu,senle ben beraber atlattık o zorlukları oğluşum,dışarıdan ne güzel bak büyüyüverdi diyenler bir bilselerdi bunları,ama hepsine degdi bak,şimdi kocaman oldun,her derdini anlatabiliyorsun artık,daha arkadaş gibiyiz seninle,kimbilir daha ne güzellikler paylaşacagız Chrisciğim,umarım en kötü günlerimiz böyle gecsin,yüzünden gülücükler eksik olmasın..
Her sabah seni uyandırmak,o güzel uykundan çalmak öyle zor geliyorki,ama ne yapalım,senin annenin çalışması gerek,hep senin için,sana ,daha iyi bir gelecek sağlayabilmek için tatlışım.Umarım anlarsın büyüdüğünde...
Hele bu sabah,dogumgününün ertesinde hiç gitmek istemedin okula,doyamamıştın yeni oyuncaklarına,ağlıya ağlıya çıktın evden,içim parçalandı...ama ne yapalım dedim ya çıkmamız gerek,annenin çalışması gerek..
Sen benim ve babanın herşeyisin oğluşum bunu sakın unutma...SENİ ÇOK SEVİYORUZ oğlum,iyiki dogdun,iyiki varsın,doğum günün kutlu olsun..

Etiketler:

4 Yorum:

saat: 17 Mart 2008 10:23 , Anonymous Adsız dedi ki...

YAŞASIIIN BU YAZININ İLK YORUMU BENİM.GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL BİR DOĞUMGÜNÜYDÜ TATLIM.CHRISCİĞİME UZUUUN VE SAĞLIKLI BİR ÖMÜR DİLERİM.MİSAFİRPERVERLİĞİN İÇİNDE ÇOK TEŞEKKÜRLER.
PINAR

 
saat: 19 Mart 2008 14:31 , Blogger Nane Şekeri dedi ki...

Dogum gunun kutlu olsun Chrisciiimmm
Pınar teyzen
Boncuğa not Ben teyzeyiiim

 
saat: 21 Mart 2008 08:27 , Anonymous Adsız dedi ki...

Cnm arkadaşım her şey çok güzel ve özenli idi. Ben çok kısa kalabildim ama o gün 1 saat da olsa yanınızda olmak istedim . Umarın nice doğum günleri kutlarsınız hep birlikte ....
Chrıs iyi ki doğdun cnm benim çok tatlısın.
öpüyor seni teyzen kocamannnnnn.
Tubi

 
saat: 21 Mart 2008 10:25 , Anonymous Adsız dedi ki...

Biricik Zeynep'imin biriciği benim de üç senedir hayatıma giren en tatlı şey Deheninin birtanesi Chris'im!...
Çok uzun bir hitap oldu,ama o kadar özledim ki bir de ilk defa Chrisimin özel bir gününde yanında değidim.Bütün gün kalbim sizinleydi
Chirisin Dehen geldi çığlığını ve bana yumuşacık sarılışını hayal ettim.
Deheninin bitanesi iyi ki doğdun,güzellikler getirdin! Hayatın hep güzelliklerle iyiliklerle dolu,sağlıklı,mutlu, şanslı, bereketli geçsin.
Ve sen Zeynepciğim,benim ipek gibi genç dostum sen çok özel bir annesin bunun karşılığını da ilerde oğlunun harika bir adam olduğunda göreceksin;buna tüm kalbimle inanıyorum.Bu arada sana ve David'e teşekkürü unuttum iyi ki varsınız iyi ki dünyalar tatlısı Chiris'imi bize verdiniz! Lofton'lar sizi çooooook seviyorum

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa