29 Ekim 2009 Perşembe

2 hafta once haftasonu-istinye park






Acildigindan beri gidememistim istinye park a.Biliyorsunuz unluler surekli ordalar'gazetelerde hergun su orada 'bu orada diye haberlerini okuyoruz .Bize cok uzak 'araba sart'istanbul da oyle cok yeni yer acildi ki'ama zor geliyor'bir haftasonu ancak burnumuzun dibine 'bagdat cadde ya da minibus yoluna 'yakinlara gitmek daha kolay ve zahmetsiz geliyor.Neyse Arzu ve esi Cetin giderlerken beni de goturduler Chris le.Cok kalabalikti.Herkes duymus da gelmis gibiydi bizim gibi;Carrefour gibi olmustu gittigimiz gun.Ama cok guzel biryer'zaten benden baska herkes gitmistir diye dusunuyorum:)Ozellikle Carsi kismi ve disarida oturulan kisim cok hostu/Carsisinda Balik yedik'sonra turk kahvesi ictik farkli bir yerde 'cocuklari da sinemaya gonderdik'bol bol gezdik.Bir de cocuk bolulu cok guzeldi'dev timsah ve konusan agac cocuklari mest etti.Tekrar gitmek istiyorum bu kez Chris ve Angel la.Daha tenha bir saatte erken gitmek lazim.Fotograflar da hep cocuklar:)

3 Yorum:

saat: 3 Kasım 2009 00:28 , Blogger Unknown dedi ki...

yok canım tek değilsin birde ben kaldım görmeyen :)) güzel diyosan bende gidicem bu yakınlarda yakışıklı chriscimde çok tatlı çıkmış kocaman öp onu benim için

 
saat: 16 Kasım 2009 01:19 , Blogger Chris'in Annesi dedi ki...

EVET CNM GIT MUHAKKAK :)

 
saat: 16 Kasım 2009 01:19 , Blogger Chris'in Annesi dedi ki...

EVET CNM GIT MUHAKKAK :)

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa