4 Ekim 2009 Pazar

güzel bir cumartesi günü:)





26 Eylül cumartesi arkadaşım Seray la uzun zamandır görüşemediğimiz için bir telefon açiyim dedim.Onlar da arkadaslarla hep beraber kadıköy balıkçılar carsındakı balık restoranlarından birine gıdıceklermiş.Ben de uzun zamandır cıkmamıştım.Chris i de aldım gittik.David evde kalıyım ben sen git dedi.Chrisimden de ayrılmak istemedım ve beraber gittk.Kadıkoy de ki bu sokak hemen balıkcıların oradan yukarıya dogru cıkınca,hepsı masaları sokaga cıkarmış,Nevizade yi aratmıyor.Fıyatlarda Nevizadeyle kıyasla daha ekonomık.Rakı yanında da mevsim balıgı palamut yedık,mezelerde güzeldi,uzun zamandır içmemiştim bir rakıdan çarpıldım:) Chrisim sagolsun saat 10 a dogru uyudu ıkı sandalyeyı bırleştırdık,yatırdık ustune de ceketlerımızı örttük,ıkı saat daha rahat rahat oturdum.Sonra Sena bıraz hızlı içtiğinden rakıları fena carpıldı.Yemegın üstüne soyledıgımız türk kahveleri bile fayda etmeyınce apar topar kalktık.Bındıgımız taksici en iyi gelen seyin cocacola oldugunu söyledi böyle durumlarda aklımızda olsun.Seray ın cektiği fotograflar aşagıda.Ben Chris le olan fotografımızı cok sevdım.

2 Yorum:

saat: 5 Ekim 2009 02:32 , Blogger Nane Şekeri dedi ki...

Ne o kizim cocuguda alet etmissiniz :) Resimler cok guzel; simdi istanbul da olmak vardi :)

 
saat: 6 Ekim 2009 11:19 , Blogger Chris'in Annesi dedi ki...

evet napalım tatlım ayrılamıyoruz Chrısle,kuyrugum o benim,üff evet senle cadde de olmak vardı şimdi:(

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa